Financiële administratie uitbesteden

Haal meer uit uw eigen administratie. Uw administratie uitbesteden aan GKS biedt uw allerlei voordelen. Uw cijfers worden namelijk regelmatig verwerkt waardoor u gedurende het jaar op elk moment van de dag inzicht heeft in uw eigen financiële situatie.
Na verwerking van uw administratie spreken we de vraagstukken met u door en bekijken met name alle balansposten kritisch. Ook b.v. afschrijvingen en loonjournaalposten worden regelmatig in uw administratie verwerkt. Met dit alles krijgt u een actueel inzicht in de financiële stand van uw bedrijf. Zo voorkomt u verrassingen achteraf.

Gezamenlijk nemen wij uw administratie periodiek met u door en krijgt u adviezen van ons. Zo levert het uitbesteden van uw administratie u een financiële monitor op en bent u volop “in control”.

Het uitbesteden van uw administratie kan op verschillende manieren namelijk :

  1. Uw volledige administratie uitbesteden.
    Het compleet verwerken van alle administratieve bescheiden, het invullen en indienen van belastingaangiften, het opstellen van een balansdossier voor uw accountant en het samenstellen van de uiteindelijke jaarrekening wordt door uw eigen financial uitgevoerd. Uw administratie wordt tijdig bijgewerkt en dankzij ons online archief heeft u altijd toegang tot alle documenten en zo kunt u op elk moment van de dag uw financiële situatie inzien.
    U besteed uw administratie wel uit, maar houdt zo wel zicht op uw cijfers.
  2. Zelfstandig online boekhouden
    Verwerk zelfstandig uw kostenfacturen, verkoopfacturen, bankafschriften en kasbescheiden met uw eigen administratieprogramma of eventueel met onze software. Uw eigen financial controleert online of eventueel ter plaatse uw administratie en doet daarnaast belastingaangiften en het complete jaarwerk.
  3. Tijdelijke hulp bij uw boekhouding
    Heeft u op tijdelijke basis een allround administrateur nodig? Ook bij capaciteitsproblemen kunt u ook gebruik maken van GKS voor het wegwerken van administratieve achterstanden. Voor het tijdelijk opstellen van bedrijfsspecifieke rapportages, doorspreken van cijfers met het management en het uitzetten van acties naar de toekomst kan GKS u ook een controller aanreiken.
  4. Uw administratie check up!
    Nieuw is ook de mogelijkheid voor o.a. penningmeesters van verenigingen of stichtingen die nog even een laatste check van de administratie willen of een advies over een specifiek onderwerp. GKS staat u hier met raad en daad bij!